Re: ABIT BE6-II v1.2 rozwala HDD

Autor: Radoslaw Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 21:39:30 MET DST

Dnia Wed, 16 Aug 2000 11:59:02 +0200, w artykule
<tWSaOcrTChvsDjIdHjDof6IG=qZu_at_4ax.com>, Dentarg <dentarg_at_freebsd.lublin.pl>
napisał(a):

> [...]

Tak. Badziewny kontroler HighPointa montowany na Abitach.
Wylacz go i kup sobie porzadna karte z kontrolerem Promise. Ewentualnie
wymien plyte na lepsza (z takim kontrolerem).

>U mnie zdarzylo sie to tylko raz, powodem "podobno" jest zajecie slotu
>PCI5 i PCI3, przez karty ktore maja problemy z dzieleniem zasobow.

E tam.
>Przyrost predkosci na HPT366 ktory mam jest znikomy, wiec jak na razie
>nie uzywam go, bo potrzebne mi byly chwilowo zasoby IRQ ...

Na HPT366 nie bedziesz mial przyrostu predkosci, bo to nieudany kontroler.
Dobre ATA-33 bywa szybsze od tego, no, niech bedzie, ze "kontrolera".

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw, ICQ: 2882907)
Serwis F1: http://f1.hoga.pl/