Re: Nastepny chce upgrade'owac sprzet ;)

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 21:36:06 MET DST

> Co byscie poradzili? Ja sam rozpatrywalem dwie mozliwosci:
> 1) Upgrade na bazie tego co mam - wywalic proca, wstawic nowego (bios
> po flashowaniu obsluguje (bodajze, wnioskuje niewprost na podstawie
> readme dolaczonego do najnowszej wersji biosa) do K6-3 533, dolozyc
> Ram, nowa grafika (ale bez ekscesow, nie jestem (juz) maniakalnym
> graczem...)

jezeli masz plytke z fsb 100MHZ i z AGPx2 to mysle ze zakup k6iii/k62+
bedzie b. udana operacja - w kazdym badz razie ja z k6-iii bylem b.
zadowolony do czasu az mi sie... spalil (nie denerwuj sie, winny byl
zasilacz, ktory pozyczylem na dwa dni od kolegi i ktory spalil mi przy
okazji plyte glowna)
do tego 64MB RAM, grafika (mozesz [pzostac przy ATI: rage pro + 32 MB
kosztuje ~pl. 500 pln i bedzie w razie czego dobra do DVD) i ew.
dzwiekowka (np. vortex1 70 pln)

jesli masz marna plytke (nie kojarze shuttle) to raczej trzeba bedzie
pomyslec o gruntownej zmianie