Odp: Dziwne rzeczy z czestotliwoscia odswiezania

Autor: Tomasz Dębowski (tomdeb_at_farmacja.amg.gda.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 11:36:01 MET DST

Czesc
I ja spotkalem sie z podobnym problemem. Padla przetwornica w monitorze.
Trzeba wymienic na nowa.
pozdrowienia
Tomek
Użytkownik Sebcio <sebastik_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:399957EB.9950B86D_at_kki.net.pl...

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl