Dziwne rzeczy z czestotliwoscia odswiezania

Autor: Sebcio (sebastik_at_kki.net.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 16:54:19 MET DST

Pisalem juz o tym ale nikt mi nie odpowiedzial konkretnie
Zdaza sie (sporadycznie i bez zadnej prawidlowosci) ze komputer
uruchamia sie z inna czestotliwoscia odswiezania monitora niz jest to
ustawione.
Prawidlowosc polega na tym ze uruchamia sie z czestotliwoscia wieksza
niz jest to ustawione.
Problem jest denerwujacy bo jak raz mi sie tak uruchomii to reset i
ponowne uruchomienie nic nie daja i czestotliwosc trzeba ustawiac
recznie.
Co wiecej ustawienia pokazuja ze czestotliwosc sie nie zmienila ale
monitor to pokazuje wyraznie ( w jego ustawieniach)
Mam monitor Daytek 1531d i karte ATI RAGE II 8Mb
Przeinstalowanie sterownia do karty i monitora nic nie dalo takze
powtorna instalacja Windowsa 98 innej wersji nic nie dala
POMOZCIE MI Z TYM PROBLEMEM