Re: Odp: Dziwne rzeczy z czestotliwoscia odswiezania

Autor: Sebcio (sebastik_at_kki.net.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 12:56:48 MET DST

Problem w tym ze monitor jest sprawny, dzieje sie t ak od kad zmienilem
kompa, problem lezy w sofcie i w ustawieniach i chyba sprawe juz
rozwiazalem.

Polega to na tym ze ATI ma swoje wlasne ustawienia nadrzedne w stosunku
do
tych w Windzie i jezeli tam sie cos ustawi to komp bedzie sie uruchamial
tymi ustawieniami.
Pogrzebalem w ustawieniach w karcie i zdaje sie ze wszystko jest OK