Re: ABIT BE6-II v1.2 rozwala HDD

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 11:36:00 MET DST

"Maciek Dobrzanski" <macko_at_hub.interia.pl> wrote in message

> Z IBM podpietym do portu BPT370/ATA100 nie mam problemow, natomiast
> "pstryka" mi czasem, gdy cos mi nie chce dzialac pod Win2K i odpalam z
niego
> Win98, stary Seagate podpiety do portu IDE. Moim zdaniem jest cos nei tak
> driverach pod Win98, bo nieslyszalem zeby to samo sie dzialo gdy cos
> kopiowalem na ow dysk pod Win2K.

Ja też podejżewam drivery. Ten który kupił w sobote napewno zaliczył pady po
instalacji driverów (nie koniecznie bezpośrenio po).
W pierwszym przypadku nie ma pewności co do dysku IBM.
Napewno pad nastąpił PO ale nie ma pweności czy problemy z rejestrem nie
pojawiały się już wcześniej.

--
Pozdrówka
Robert Kowalski