Re: ABIT BE6-II v1.2 rozwala HDD

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 09:28:50 MET DST

"Robert Kowalski" <robert.kowalski_at_lama.org.pl> wrote in message

> "Maciek Dobrzanski" <macko_at_hub.interia.pl> wrote in message
> 1.2

> niego
>
> Ja też podejżewam drivery. Ten który kupił w sobote napewno zaliczył pady
po
> instalacji driverów (nie koniecznie bezpośrenio po).
> W pierwszym przypadku nie ma pewności co do dysku IBM.
> Napewno pad nastąpił PO ale nie ma pweności czy problemy z rejestrem nie
> pojawiały się już wcześniej.

Nowe drivery zainstalowane od Abita v1.0.622 spowodowały już "problem z
dostępem do rejestru systemu".
Wczoraj wgrałem nowy BIOS do płyty głównej (z RW na SV) niestety BIOS
kontrolera został niezmieniony (0.95b).
Zainstalowałem też nowe drivery ze strony Highpointa (370RAID_1.0.2)
Dam znać czy pomogło.
Jeśli nie pomoże to pozostaje już tylko oddać badziewie niech wraca do
fabryki.

--
Pozdrówka
Robert Kowalski