Re: ABIT BE6-II v1.2 rozwala HDD

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_hub.interia.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 11:20:38 MET DST

> Dziś zadzwonił do mnie kumpel który w sobotę zakupił płytę ABIT BE6-II 1.2

Z IBM podpietym do portu BPT370/ATA100 nie mam problemow, natomiast
"pstryka" mi czasem, gdy cos mi nie chce dzialac pod Win2K i odpalam z niego
Win98, stary Seagate podpiety do portu IDE. Moim zdaniem jest cos nei tak w
driverach pod Win98, bo nieslyszalem zeby to samo sie dzialo gdy cos
kopiowalem na ow dysk pod Win2K.

macko_at_hub.interia.pl
INTERIA.PL @ http://interia.pl/