Re: sterowniki VIA - refleksja

Autor: Grzegorz Gajewski (gayos_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 02:54:40 MET DST

Grzegorz Gajewski napisał(a) w wiadomości: ...

>Nie - uruchamiam z podkatalogu instalki. Nie wiedziałem o tej opcji z
>install.dat. Ale prawdopodobnie nie zadziała, gdyż jak sądzę, dysk musi być
>rozpoznany w Menadżeże, żeby setdma.exe mógł go obsłużyć.
>Ale sprawdzę.
>Gayos

Odpowiem na swój post:
Niestety, mimo zmiany w pliku install.dat program setdma.exe się nie
skopiował. Wogóle sprawdziłem które pliki się skopiowały. No i z podkatalogu
Win9x skopiował się do Windows\system\Iosubsys tylko Vatapi.vxd. A
"Viadsk.mpd" i "Viaide.vxd" nie. Jak pamiętam z mojego starego kompa (K6)
kopiowały się wszystkie (kiedyś musiałem ręcznie je podmieniać, bo Windows
blokował do nich dostęp podczas normalnej pracy - to było dawno).
Jestem ciekaw, czy jeśli by się zainstalowało "Viaide.inf" to sytuacja
wróciłaby do dawnego stanu (rozpoznawanie dysków). Tylko pytanie - dlaczego
instalator VIA tego nie robi???
Jeśli ktoś ma ochotę (i w miarę nie zależy mu na Windows) to niech
spróbuje... Ja dopiero co skonfigurowałem sobie pięknie system i nie mam
ochoty ponownie tego robić jak coś nawali.

--
Gayos, gayos_at_interia.pl