Re: Tuner TV

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 02:54:03 MET DST

On Sun, 13 Aug 2000 14:48:33 +0200, "Łukasz Bojanowski"
<lukaszb_at_onet.pl> wrote:

>Zastanawiam się nad zakupem tunera TV do pc, gdyż można to uczynić po dużo
>mniejszych kosztach niż telewizor, a w domu mam duży monitor i AMDk6 223.
>I własnie - czy takie karty pójda na takim procku?

Tak.

>Czy bezproblemowo będzie można ogladać tv na całym ekranie,

Tak.

> czy będzie można do takiego zestawu podłaczyć wideo?

Tak.

>Nadmieniam, iż zgrywanie na dysk obrazu nie interesuje mnie wogóle, chodzi
>mi tylko o czyste ogladanie.

Nagrywać też będzie można. I robić zrzuty pojednyczych klatek.

>Czy jest jakis wybitnie dobry model karty TV,
>oczywiscie po kosztach nazwijmy to 'srednich' ?

AverTVPhone98 w/VCR stereo NICAM (bardzo ważne, aby było NICAM, a nie
A2 - ale ciężko będzie znaleźć). Kosztuje 400 zeta.
Ta wersja (czyli Phone) jest razem z radiem i IMHO warto zapłacić te
20 zł więcej i mieć to radio.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl