Odp: Duron zablokowany? juz nie!

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 20:37:29 MET DST

Hej!

> Krotko - za ustawienia "wewnetrzego" mnoznika w procesorze odpowiadaja
> mostki L3,L4,L6
> a za napiecie L7. Mozna by zatem tu cos malowac/zwierac ale to metoda
> prymitywna w porownaniu do plyty z dipswitchami, ktora daje
> mozliwosc ustawiania mnoznika z "zewnatrz" - mam nadzieje ze popierasz .

Dipswitche niewatpliwie sa metoda bardziej cywilizowana ;-)), ale jeszcze
fajniej zapowiada sie plyta Abit KT7 z softmenu. Gdzies ostatnio wyczytalem,
ze miala swoja premiere 1 sierpnia.
Moze ktos wie, jak dlugo trzeba czekac, az taka nowalijka dotrze do naszego
pieknego kraju?
Ciekaw tez jestem, ile to cudo bedzie kosztowac. Moze komus udalo sie
znalezc w sieci jakas cene na zachodzie, bo ja spasowalem po 2 godzinach
szperania :-((.

Pozdrawiam
Hocus