RE: Duron zablokowany? juz nie!

Autor: Krzysztof_gorka (krzysztof_gorka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 12:56:55 MET DST

Hej!

> Krotko - za ustawienia "wewnetrzego" mnoznika w procesorze odpowiadaja
> mostki L3,L4,L6
> a za napiecie L7. Mozna by zatem tu cos malowac/zwierac ale to metoda
> prymitywna w porownaniu do plyty z dipswitchami, ktora daje
> mozliwosc ustawiania mnoznika z "zewnatrz" - mam nadzieje ze popierasz .

Dipswitche niewatpliwie sa metoda bardziej cywilizowana ;-)), ale jeszcze
fajniej zapowiada sie plyta Abit KT7 z softmenu. Gdzies ostatnio
wyczytalem,
ze miala swoja premiere 1 sierpnia.
Moze ktos wie, jak dlugo trzeba czekac, az taka nowalijka dotrze do naszego
pieknego kraju?
Ciekaw tez jestem, ile to cudo bedzie kosztowac. Moze komus udalo sie
znalezc w sieci jakas cene na zachodzie, bo ja spasowalem po 2 godzinach
szperania :-((.

Pozdrawiam
Hocus

[Krzysztof_gorka]
 Hej

No nie bylo latwo znalezc ceny ABIT KT7 ale w koncu znalazlem cos tu
http://www.pricewatch.com/
KT7 od 171$ do 179$
KT7-RAID 196$
Ceny sa spore ale niestety tego sie trzeba po socket A spodziewac.Obawiam
sie ze w Polsce wystartuje poczatkowo nawet w okolicy 1000PLN!!!
Widzialem juz dwie recenzje KT7 RAID, plyta wypadla swietnie, wygrala w
tescie 11 plyt socket A.
Jesli zalezy Ci na przyjemnym i latwym overclokowaniu to zwroc uwage na
Asus A7V. Plyta ta w wersji 1.02 wspiera zmiane czestotliwosci (krok 1Mhz)
i napiecia procka z poziomu menu ale posiada do tego takze dipswitche (tu
regulacja bardziej zgrubna). Mnoznik mozna regulowac tylko dipswitchem.
W zasadzie te dwie plyty wyrywaja sie przed cala stawke konkurentow. A7V
pojawia sie ponoc za Stodola ,sam nie widzialem bo znikla, cena ponad
900PLN.
Pierwotnie chcialem czekac na KT7 RAID ale ...
1) na obu da sie pieknie podkrecac
2) obie wspieraja ATA100 (KT7 RAID)
3) A7V jednak da sie szybko kupic a przynajmniej mam taka nadzieje

No to na ra pa
Krzycho