Pomocy

Autor: korcia (nelagod_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 20:58:25 MET DST

Szanowni grupowicze.
Przegladam Waszą grupe od pewnego czasu i juz zdazylam skorzystac z paru
cennych porad :)))
Teraz mam taki problem.
Miałam zaistalowane dwa systemy: WIN 98 i WIN NT. Na oddzielnych partycjach
i korzystałam z OS Loadera spod NT-kow. Wczoraj zainstalowalam WIN 98 OSR2
i powtornie NT-ki (wszystko jak z podrecznika) ale teraz moj system Win 98
nie chce sie zamykać - wyswietla "Trwa zamykanie systemu " i to wszystko.
Wcześniej skubaniec nawet sie wyłaczał (Mam plyte ATX)
Pomozcie! Czy jest na to rada, bez ponownej instalacji starej wersji Win 98
???
Z gory dziekuje :))
Korcia