Re: Jaka karta graf. na PCI

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 01:49:34 MET DST

gruesome wrote:

> Dnia Sun, 06 Aug 2000 18:31:02 GMT, <krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> stworzył:

> No i po co? Przeciez karta nie musi nawet wyciagac 24-bitowego koloru, a gry
> tez maja na tym nie lazic. A w 2D nie ma w zasadzie zadnej roznicy.
> Troche mnie smiesza twoje porady, duzo ludzi jedzie na tej grupie utartym
> schematem ze chocby komputer mial sluzyc jako maszyna do pisania to i tak musi
> to byc plyta asusa ram siemensa dysk ibma cdrom teaca i oczywiscie geforce ;)
> (a tak btw to ostatnio mnie rozsmieszylo to jak jakies biuro kupujac komputery
> [...]
A mnie smieszą twoje odzywki - karta to tak jak pamięć i procek jest
(niestety) niezbędna do pracy PCta i jest (również niestety) kartą
najczęściej używaną (przez BIOS, SYSTEM) - każda akcja na ekranie czeka na
odpowiedź karty - nawet taki Suspend: wyłącza monitor, ale nie wyłącza
komunikacji z kartą graficzną :-(((
W/G starczyłaby ci katra na ISA - załuż i zobacz jak spowolni to nawet sam
start komputera!!!

P.S. Trochę się jednak zgadza: aż tak potężna grafika jak Geforce nie jest
potrzebna (ale dostań teraz W SKLEPIE coś gorszego od TNT :-(

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |