Re: niemoznosc odczytania pliku worda

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 02:07:25 MET DST

On Wed, 9 Aug 2000, RR wrote:

> wiem ze nie swiadczy,
> ale wiem tez ze to byly pliki utorzone w wordzie

> ps. a na jakiej grupie mam o to pytac?

To zdecydowanie problem zwiazany z systemem, a nie sprzetem, wiec chyba
pl.comp.os.win95

Ps. Nie pomoglo? to dalsza konwersacja na priva. Probowales otworzyc na
innym kompie? Skopiowac z dyskietki na inna partycje? Odczytac w WordPro
Lotusa (jezeli Word byl 6.0 - 7.0, to WordPro 97 bierze to niezle). Jesli
chcesz, a teksty nie sa tajne :)) to przeslij mi mailem, sprobuje cos z
tym zrobic.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK