Re: Jaka karta graf. na PCI

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 00:26:54 MET DST

Dnia Sun, 06 Aug 2000 18:31:02 GMT, <krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> stworzył:

>Radzę jednak poszukać czegoś szybszego - np. na Rivie128 - lepiej jeszcze,
>żeby było to coś markowego, np. ViperV330
>(zawsze uważałem, uważam, ale może się zmieni..., że S3 to tak jak VIA
>taniocha dla cierpliwych)

No i po co? Przeciez karta nie musi nawet wyciagac 24-bitowego koloru, a gry
tez maja na tym nie lazic. A w 2D nie ma w zasadzie zadnej roznicy.
Troche mnie smiesza twoje porady, duzo ludzi jedzie na tej grupie utartym
schematem ze chocby komputer mial sluzyc jako maszyna do pisania to i tak musi
to byc plyta asusa ram siemensa dysk ibma cdrom teaca i oczywiscie geforce ;)
(a tak btw to ostatnio mnie rozsmieszylo to jak jakies biuro kupujac komputery
przeznaczone w zasadzie tylko do worda i excela kupilo P3 500 TNT2 Ultra i 32
MB ramu :)))))