Re: Najlepsza dwuprocesorowa konfiguracja.

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 18:41:10 MET DST

"Marcin Ozdzinski" <mozdzins_at_otosf.com.pl> wrote in message
> Co polecacie bo niestety wybor nie jest zbyt duzy.Na razie
> jedynie trzy plyty spelniaja moje wymagania : Intel "Lancewood" 3000
> PLN,Asus P2-D 1500 PLN, no i jeszcze dwuprocesorowy Soltek za 800 PLN
> ale ten sobie darujmy.Asus niestety jest tylko 100 MHZ ,
> o Intelu nie wiem nic po za tym ze jest pewnie najstabilniejszy.Caly
> komp moze sie zamknac w granicy 10000 PLN (moze byc nieco wiecej).
> BTW. czy jest jeszcze jakis chipset oprocz BX umozliwiajacy
> dwuprocesorowosc ???(wiem tylko o jakichs intelowskich pod Xeona ale to
> juz kosmos jesli chodzi o ceny)

ale tez "kosmos" jesli chodzi o wydajnosc :-))
a o ile zrozumialem wlasnie chodzi ci o moc obliczeniowa
a nie o predkosc pojedynczych operacji
moze jednak nizej taktowanego, ale Xeona ?
Mam do dwoch 550-tek plyte Asusa XG-DLS na GX
Intel ponoc jest solidniejszy
- niestety wowczas nie bylo jeszcze intelowskiej plyty pod Xeona dual
obslugujacej AGP (ale to chyba nie ma dla ciebie znaczenia?)

oczywiscie gardlem nadal jest HDD
a uzywam glownie b. duzych plikow.. :-(

ale przy skomplikowanych obliczeniach
zwlaszcza przy duzej liczbie watkow i uruchomionych wielu
aplikacjach - roznica z innymi PC (rozniez dual) jest kolosalna
i nie zapominaj ze Xeon (dawniej Pentium Pro)
powstal z mysla o Win NT

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku