Re: SB 128 vs gierki DOS-owe

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_prosys.com.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 10:25:03 MET DST

Karol Michalak wrote:

> Właśnie. Nijak nie udaje mi się zmusić tego ustrojstwa do pracy z
> gierkami dosowymi. Wyrzuca mi komunikat ze strony windows, że Creative
> 1370 jest używany przez inny program (czyli ewidentnie nie odpowiada) a
> ze strony gierki, że nie może zainicjalizować karty dźwiękowej.
> Ustawiłem na IRQ3 i 5 (czyste, wolne przerwania) ale niestety bez
> efektu. Jakieś sugestie?

Zaraz zaraz - jak to Windows wyrzuca komunikat. To grasz w DOSie
czy w oknie? W oknie możesz mieć problemy, z uwagi na to że
SB128 jest widziany jako "Legacy device" i jako "SB128" więc
zajęcie jednego powoduje oba. Nawiasem mówiąc, jeśli już musisz,
prawdopodobnie wystarczy wyłączyć mixer (ctmix) i powinno pójśc.

Ale kto gra w gierki DOSowe spod Windows?

--
Łukasz Bromirski
L.Bromirski_at_prosys.com.pl