SB 128 vs gierki DOS-owe

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 09:49:25 MET DST

Właśnie. Nijak nie udaje mi się zmusić tego ustrojstwa do pracy z
gierkami dosowymi. Wyrzuca mi komunikat ze strony windows, że Creative
1370 jest używany przez inny program (czyli ewidentnie nie odpowiada) a
ze strony gierki, że nie może zainicjalizować karty dźwiękowej.
Ustawiłem na IRQ3 i 5 (czyste, wolne przerwania) ale niestety bez
efektu. Jakieś sugestie?