Re: zamykanie systemu

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 10:27:16 MET DST

"RAB" <radek.32_at_kki.net.pl> wrote in message

> AVP można tak zainstalować, żeby nie odpalał się przy starcie systemu.
No i
> ma uaktualnienia codziennie.
monitor tak, ale centrum sterowania musialem recznie wypier*** z
rejestru...
poza tym dla winme'owcow ma jeszcze jedna wade - cos tam chce grzebac w
autoexec'u - mam nadzieje ze niedlugo update.
no i jeszcze - w sumie kiepsko w nim troche z intuicyjnoscia obslugi -
tzn.intuicyjnosc jest - ale jakastaka 'inaczej' - chwile trwa zanim sie
czlowiek przyzwyczai ;) - ale to jusz kwestia prywatnych upodoban.

Teraz juz wiem na pewno: swiat JEST filmem porno.
"Microserfs" D.Coupland