Re: Filtr monitorowy

Autor: ARBW (r2r_at_arkom.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 22:40:38 MET DST

Użytkownik "PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości

> Uwazam ze filtry POLAROIDA sa najlepsze. Swego czasu moglem porownac jego
> produkty z konkurencja i moim zdaniem POLAROID bil konkurencje na glowe.
Sam do
> tej pory uzywam filtru ww firmy glownie dlatego ze mam troche przestarzaly
> monitor ale rowniez dlatego ze ZADEN monitor nie zapewni takiego
"tlumienia"
> odblaskow a i kiepski obraz jest znacznie bardziej ostry i soczysty :)

Powiedz mi - zupełnie serio - czy ten filtr lepiej tłumi odblaski niż
powierzchnia kineskopu z monitora Sony G200 (jeśli miałeś okazję to
stwierdzić)? Do tej pory zaletą filtrów była ich płaska powierzchnia (nie
"zbiera" bocznych żródeł światła) i lepsza warstwa antyodblaskowa, ale gdy
kupiłem ten monitor to wyrzuciłem (no oddałem) filtr (Polaroid GOLD). Może
ktoś inny potwierdzi lub zaprzeczy. Dla mnie więcej światła odbijał filtr.