Re: Filtr monitorowy

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 08:43:48 MET DST

Użytkownik "ARBW" <r2r_at_arkom.pl> napisał w wiadomości

> Powiedz mi - zupełnie serio - czy ten filtr lepiej tłumi odblaski niż
> powierzchnia kineskopu z monitora Sony G200 (jeśli miałeś okazję to
> stwierdzić)? Do tej pory zaletą filtrów była ich płaska powierzchnia (nie
> "zbiera" bocznych żródeł światła) i lepsza warstwa antyodblaskowa, ale
gdy
> kupiłem ten monitor to wyrzuciłem (no oddałem) filtr (Polaroid GOLD). Może
> ktoś inny potwierdzi lub zaprzeczy. Dla mnie więcej światła odbijał filtr.

Racja. Też kiedyś używałem filtra. Teraz mam LG 17" Flatron 795+ i uważam,
że filtr jest niepotrzebny, bo flatron podobnie jak Sony G200 ma wbudowany
filtr w kineskop. Jedyna wada tego to to, że tak jak na filtrze od razu
zostają odciski palców i ciężko się je czyści.

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński