Re: Filtr monitorowy

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 15:32:47 MET DST

> Powiedz mi - zupełnie serio - czy ten filtr lepiej tłumi odblaski niż
> powierzchnia kineskopu z monitora Sony G200 (jeśli miałeś okazję to
> stwierdzić)? Do tej pory zaletą filtrów była ich płaska powierzchnia (nie
> "zbiera" bocznych żródeł światła) i lepsza warstwa antyodblaskowa, ale
gdy
> kupiłem ten monitor to wyrzuciłem (no oddałem) filtr (Polaroid GOLD). Może
> ktoś inny potwierdzi lub zaprzeczy. Dla mnie więcej światła odbijał filtr.

Nie widziałem G200, ale przyznaję że własności antyodblaskowe filtrów
Polaroida to chwyt reklamowy. Co prawda na kineskopie rzeczywiście przestaje
być widać odbicia, powstaje jednak ich cała masa na filtrze :) Mimo wszystko
używam CP-90 i uważam że filtr to bardzo dobra sprawa, szczególnie na
starsze monitory. Kontrast jest wyraźnie lepszy, a oczy jakby spokojniejsze.
Minus, to niestety przyciemnienie obrazu, które nieco psuje kolorystykę, ale
można się przyzwyczaić. Warto. Pozdrawiam

Guhru
guhru_at_klub.chip.pl