Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 16:06:16 MET DST

Łukasz Bromirski wrote:

> Ja również mam otwartą obudowę. MotherBoard Monitor 4.17 pokazuje mi
> podczas normalnej pracy temperaturę w granicach 36-40 stopni (zależy
> CO robię), BIOS zdaje się z tym zgadzać.

U mnie z Waterfallem podobnie.Jest jakieś 42-45 stopni. Niestety win9x
nie wie do czego służy instrukcja hlt :-(

> Tak jak napisałem - kompilacja poszła bezbłędnie, projekt duży, parę
> mniejszych również poszło i działało. Więc o destabilizacji w
> moim przypadku nie było mowy. Ale temperatura niestety trochę zbyt
> duża żeby sobie przejść nad tym do porządku dziennego.

Tak, ale to,że działało bez będu kilka/kilkanaście godzin o niczym
jeszcze nie świadczy. Conajmniej miesięczna obserwacja sprzętu może dać
odpowiedź.

> Tak nawiasem mówiąc, ciekawe ile maksymalnie udało się osiągnąć
> "w warunkach domowych" użytkownikowi AMD-K6? Ktoś doszedł do 700?

Sądzę, że na prockach 550 nie da się tego osiągnąć, natomiast na
notebookowym 600+ jest to bardzo prawdopodobne.

pozdrawiam

Karol