Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_prosys.com.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 12:28:30 MET DST

Karol Michalak wrote:

> U mnie z Waterfallem podobnie.Jest jakieś 42-45 stopni. Niestety win9x
> nie wie do czego służy instrukcja hlt :-(

Ano. Kiedyś już rozmawialiśmy o tym na pl.comp.os.linux -
ten system potrafi schłodzić procek do 20-25 stopni.

> Tak, ale to,że działało bez będu kilka/kilkanaście godzin o niczym
> jeszcze nie świadczy. Conajmniej miesięczna obserwacja sprzętu może dać
> odpowiedź.

Na mój gust kompilacja to najlepszy test - sprawdza wszystko i to
dokładnie. Żadna gra nie sprawdzi Ci tak sprzętu (oprócz
karty graficznej of koz). Jedyna sprawa to ewentualna możliwość
dalszego rozgrzewania się procesora pod stałym obciążeniem.
Ale to chyba już nie ta epoka...

> Sądzę, że na prockach 550 nie da się tego osiągnąć, natomiast na
> notebookowym 600+ jest to bardzo prawdopodobne.

Tylko że w notebook'u raczej cienko overclocking uskuteczniać...

--
Łukasz Bromirski
L.Bromirski_at_prosys.com.pl