Re: AMD czy nie

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 16:04:56 MET DST

>Czemu ? A moze dasz mi kase, jak system okaze sie ok to Ci oddam (jak
>sprzedam platforme intela).

>Co w tym smiesznego ? Nie mozesz zniesc czyjejs opinii i tylko
>potrafisz ja wysmiewac ?

>To nie moja wina ze nie wiesz ;))

>To gdzies na wsi ? A tak naprawde to troche daleko, bo 200 km ode mnie

>Quake, SETI, Math...,

>A Ty miales jakies argumenty ? Zreszta malo wazne ...

>Gubie sie ... o ktorym systemie mowisz ?
>Mi chodzilo przede wszystkim o to, ze kupilem p3 550 (i za tyle
>placilem) ktory jest szybszy od Twojego K7 600 i to dosc duzo.
> [...]

Przepraszam że się wtrące chciałbym troszeczkę powiedzieć na temat BX
mniałem doczynienia z kilkoma płytami na BX głównie ABIT BE
We wszystkich pojawiały się większe lub mniejsze problemy :
1) Problem z kontrolerem UDMA 66 i dyskami Fujitsu
jak ktoś uruchomi za pierwszym razem gratuluje
2)Problemy z SB Livem i z Live Ware 3
trzeba duuuużo zdrowia aby odpalić
3)Problemy z TNT i poprawnym odświeżaniem ekranu
na 4 starty 1 z nie poprawną obsługą sterów.
Tak więc reasumując Osławiony BX i Abit dla mnie to przereklamowany wyrób
z prostej przyczyny.....nie jest idealny
I mówienie o AMD lub Intelu jako lepszy gorszy jest bezsensu....
ponieważ na sprawność całego systemu ma wpływ wiele jego elementów
a nie tylko proc czy chip (które są ważne ale nie jedyne)
Jak panowie wiedzą rónież na stabilność mają wpływ stery....i sam soft czy
OS
Tak więc bez sensu jest mowa o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad
Wielkanocnymi
pzdr

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl