Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_prosys.com.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 14:45:39 MET DST

Karol Michalak wrote:

> Dziwna sprawa. Quantumy zwykle uchodzą za bezproblemowe przy
> podkręcaniu. Sam mam quantumy (6.4 i 1.2 GB) i chodzą bezproblemowo
> nawet na wyższej magistrali.

No niestety - akurat mój nie chce. Po odłączeniu dysku - od razu
wstaje. Jeśli dysk jest podłączony, testuje pamięć i to by było
na tyle...

> Ja tam nie wierzę w te wszystkie pomiary temperatury. Każdy program
> pokazuje co innego od 36 st. w BIOS do koło 70 w programie
> diagnostycznym dodawanym do płyty. Radiator jest lekko ciepły. Trzeba by
> włożyć własny miernik pod radiator. Aha, mam otwartą obudowę bo ostatnio
> dużo grzebię w kompie.

Ja również mam otwartą obudowę. MotherBoard Monitor 4.17 pokazuje mi
podczas normalnej pracy temperaturę w granicach 36-40 stopni (zależy
CO robię), BIOS zdaje się z tym zgadzać.

> U mnie to nic nie da. Zresztą ewentualny zysk nie byłby aż taki duży
> żebym miał ryzykować destabilizację systemu.

Tak jak napisałem - kompilacja poszła bezbłędnie, projekt duży, parę
mniejszych również poszło i działało. Więc o destabilizacji w
moim przypadku nie było mowy. Ale temperatura niestety trochę zbyt
duża żeby sobie przejść nad tym do porządku dziennego.

Tak nawiasem mówiąc, ciekawe ile maksymalnie udało się osiągnąć
"w warunkach domowych" użytkownikowi AMD-K6? Ktoś doszedł do 700?

--
Łukasz Bromirski
L.Bromirski_at_prosys.com.pl