Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 10:16:07 MET DST

Macius wrote:

> Użytkownik "Karol Michalak" <orient_at_ichf.edu.pl> napisał w wiadomości
>
> Momencik - mozemy sobie nie ublizac?
> Jesli idzie o transfery pamiec - CPU to jest to nie mozliwe!
> Chyba ze na tym FIC-u miales zwalony cache - wtedy czemu nie?

Nie mam. Jest 1MB cache i działa OK. Ustawiłem ją na najwyższe
taktowanie. Na Gigabyte jest 512 KB cache.

> Na tym Gigabyte miales SIMMy?

Zarówno DIMM jak i EDO. Róznice pomiędzy tymi pamięciami to góra 10%.
DIMM z TX powędrował do FIC-a

> A na FIC-u DIMMy, prawda?

Inaczej się nie da. Dwóch EDO nie skleję ;-)

> To nie jest mozliwe! Uwierze w podobne wyniki, ale nie w przegrana VIA
> VIA MVP3 moze nie jest cudem swiata, ale nie jest tez az taka kicha!
> Mialem FIC-a VA-503+ - wypadal calkiem niezle

Siedzę akurat przy komputerze z taką płytą. Wypada fatelnie. FIC503A
jest już o dużo lepsza.

> I jak sobie wyobrazasz, ze P233 jest szybsze od K6-2 366??
> przeciez to o 33 procent wyzszy zegar!

Ale zła obsługa twardzieli (przynajmniej w tym zestawie). W aplikacjach
biurowych szybki twardziel to podstawa. Procesor nie jest już taki
ważny.

> A i K6 to ciut nowsza konstrukcja...
> Cos Ci nie wyszlo

Chyba Tobie