Re: Problemy ze startem komputera.

Autor: Peacemaker (tygryz_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 10:45:09 MET DST

Użytkownik "Krzysztof G." <gkrzysztof_at_porta-ruch.com.pl> napisał w
wiadomości news:398660c3_at_news.vogel.pl...
> Help!!!
> Mam problem z uruchomieniem komputera. Mój sprzęt to:
> karta grafiki - Voodoo 3000
> monitor - AOC 17 cali
> płyta - CUV4X Asusa
> Po dwóch dniach od złożenia sprzętu i zainstalowaniu systemu, po włączeniu
> komputera wszedł on w tryb awaryjny, w którym to samoczynnie wyłączył
> zasilanie. Od tej pory przy próbie jego uruchomienia brak sygnału na
> monitorze a dysk twardy i napęd DVD na moment wchodzą na obroty po czym
> stają.
> [...]

Przedstawie Ci moja procedure: wyjac wszystko poza grafika, procesorem i
pamieciami.
Poodpinac wszystkie napedy. Odpalic kompa. Jezeli dalej nic: wyjmij grafike.
Dalej nic ?
Wyjmij pamieci. Zostaje proc albo plyta - to juz musisz sprawdzic na innym
kompie
(najpierw proc, jego jest lepiej wyjac ;). Jezeli po wyjeciu ktoregos z
podzespolow
plyta zaczyna gadac - juz wiesz co nie dziala. Najlepiej jednak zrob na
poczatku
CCMOS. Jezeli chcesz wiecej detali - pisz na priva.
Pozdr.