Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: YaQ0b (yaqob_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 01:26:23 MET DST

> Niestety ale tak jest.

ROTFL!!!!! [ przebija nawet tekst, ze Athlon nie obsluguje ujemnych liczb,
zaslyszany u local optimusa :]]]]]]]]

Co prawda wchodze w srodek watku, ale klasa jest tutaj ! Kol. Karol
dzielnie kontynuuje dzielo protoplastoff-intelarzy [ ci ode mnie teraz durony
sprzedaja :] Niezly gosc :> a ja myslalem, ze tacy juz powymierali.

--
YaQ0b
Intel Outside(tm)