Re: Nagrywanie CD-R - pytanie

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 22:07:05 MET DST

"Hawk" <hawkey_at_priv4.onet.pl> wrote in message
> To nagraj sobie plyte z predkoscia 8x na 486 120 MHz :-)

Dobra dobra pomijam zabyki, chociaz nie jestem przekonany ze mialbym
problemy przy dokonywaniu takiej trudnej sztuki majac obydwa napedy SCSI.

> Szybszy proc oznacza ze mozna nagrywac z wieksza predkoscia...
> Sszybki twardziel + 486 albo slabe Pentium i nagrywanie 4x to
> maksimum, ale po linuchem. Pod win 2x.

Gwarantuje Ci ze bez problemu na w/w sprzecie i to po windowsem nagrasz
plytki przy predkosci 4x ;-)

> Blad. Na IDE jest duzo wieksza mozliwosc Buffer Underrun... Dlaczego?
> Bo zajetosc proca w trakcie nagrywania na IDE wynosi 100%. A np u mnie
> na SCSI 8%.

Wniosek - Kolega nie potrafi sobie odpowiednio skonfigurowac komputera i
systemu ;-)) U mnie pod NT obciazenie procesora dla 2xIDE wynosilo ok.
15-25% (iP200MMX TX Intel), natomiast w przypadku 2xSCSI ok. 3-4% (P2 233 LX
Intel).

> O ile mozna mowic ze Win jest lub moze byc stabilny. Chyba ze masz na
> mysli linucha ktory jest stabilny (zazwyczaj :)

WinNT4 jest w miare stabilny jesli chodzi o wingrozy, a ja tylko i wylacznie
pod nim nagrywam - a co do 2000'czki to dziekuje, wole poczekac ;-)

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl