Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 11:36:00 MET DST

On Sat, 29 Jul 2000 14:28:30 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Odkad to podkrecacze licza koszty? Bo mi jakos (moze nieslusznie;) taka
>osoba kojarzy sie z osobnikiem co bez wahania kupuje "taniego"
>GoldenOrba;)))
Mylisz maniaka ze zwyklym userem, ktory podkreca procek w granicach
rozsadku ... mialem 8 procesorow intela w moich domowych kompach z
ktorych kazdy byl podkrecony. Ani razy nie uzywalem innego chlodzenia
niz standarwowy wiatrak ... o to wlasnie chodzi ... 40% darmowej mocy,
bez potrzeby kupowania "specjalnej" plyty ktora umie odblokowac
mnoznik czy przelotki dzieki ktorej traci sie gwarancje ...

>Nie nalezysz chyba do ludzi o szybkim refleksie ;))) Juz dawno przyznalem
>Vindexowi racje;)))
Wiesz ze newsy nie dzialaja z predkoscia swiatla ? A po za tym nie
zmienia to faktu ze wykazales sie nie wiedzia ... po za tym jak ja
lubie osobiste wyjazdy ...

>Poczekaj na ostateczny koniec sprawy z plytami-podkrecaczami. Tylko jesli
>chodzi Ci o predkosc to nie kupie Durona tylko T-Birda, ktory jest drozszy
>ledwie o ca 300 zl od Celerona2 i Durona. Zatem warto jest przy takiej
>roznicy cen podkrecac? Rozumiem, ze w przypadku Intela roznica miedzy C2 a
>p3 w cenie jest wieksza i wtedy oplaca sie to robic. Powiedz szczerze- gdyby
>p3 np 700 Mhz kosztowal tyle co Tbird 700 to bys raczej podkrecal Celka, czy
>kupil p3?
Przeciez ja mam p3 ... ktore ze standardowym chlodzeniem podkreca sie
o 50% i jest "rock stable" ... celerona nie mam bo ma za malo cache
... co nie zmienia faktu ze odpowiednik Durona - celek jak i
odpowiednim Tbirda - p3 podkrecaja sie lepiej, bez stosowania
specjalnych srodkow, jak przystawki, chlodzenie wodne, itp ...

>A co powiesz o rodzinie Athlona?
Nic, nie mialem w moim kompie, zobaczylem w akcji w tym w czym mnie
interesowal i wybralem p3 na magistrali 145 MHz ;))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179