POMOCY: Abit BE6 II i SB Live!

Autor: Sirkad (sirkad_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 11:51:50 MET DST

        Mam problem z instalacją płyty głównej Abit BE6 2. Instalecja
systemu operacyjnego WINDOWS 98 Druga Edycja oraz sterowników do kontrolera
HPT370 odbywają się bezproblemowo. Jednak gdy chcę zainstalować kartę
muzyczną, czyli Sound Blaster Live! Value zaczynają sie kłopoty. System
zawiesza się i w żaden sposób nie chce sie odblowować. Można go włączyć
jedynie w trybie awaryjnym. Jeżeli wyłączę kontroler w menadzerze urządzeń,
to można zainstalować Live! i działa ona bez problemów. Sumując mogę używać
albo karty muzycznej albo ATA 66 (mój dysk to właśnie ATA 66 :-/).
Sterowniki do Live to Live!Ware 3.0. Czy ktoś spotkał się z takim problemem
i jak go rozwiązać. Może są jakieś sterowniki które załatwiją ten problem!!!
Proszę o szybką pomoc.
Mój e-mail; sirkad_at_poczta.onet.pl