Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 16:28:30 MET DST

Użytkownik "Dentarg" <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> napisał w wiadomości

> Czy jego cena nie gra juz roli ? Gratis bedzie dodawane do procka ?

Odkad to podkrecacze licza koszty? Bo mi jakos (moze nieslusznie;) taka
osoba kojarzy sie z osobnikiem co bez wahania kupuje "taniego"
GoldenOrba;)))

> Hie hie hie ... zarzucasz Vindexowi ze nie testowal platformy AMD ...
> ale takimi stwierdzeniami pokazujesz ze nie widziales chyba na oczy
> komputera z chipsetem intela i celeronem ... ehhhh
Nie nalezysz chyba do ludzi o szybkim refleksie ;))) Juz dawno przyznalem
Vindexowi racje;)))

> Z tego co czytalem dyskusje to Vindex mial zastrzezenia do chipsetow,
> ale moze cos przeoczylem ?
Ta dyskusja juz tak zmeandrowala, ze pewnie malo kto pamieta o co
chodzi;)))

>Aha ... no i cos do ilosci predkosci cache
> Durona, ja Durona w rekach nie mialem, wiec nic na jego temat nie
> mowie, z testow wynika ze jest na pewno szybszy nic celeron, ale przy
> porownaniu nie podkreconych systemow ... kwiestia latwosci podkrecania
> jest chyba dosc wazna o ile nie ma sie w domu zestawu "maly
> elektronik".
Poczekaj na ostateczny koniec sprawy z plytami-podkrecaczami. Tylko jesli
chodzi Ci o predkosc to nie kupie Durona tylko T-Birda, ktory jest drozszy
ledwie o ca 300 zl od Celerona2 i Durona. Zatem warto jest przy takiej
roznicy cen podkrecac? Rozumiem, ze w przypadku Intela roznica miedzy C2 a
p3 w cenie jest wieksza i wtedy oplaca sie to robic. Powiedz szczerze- gdyby
p3 np 700 Mhz kosztowal tyle co Tbird 700 to bys raczej podkrecal Celka, czy
kupil p3?

> Moze od razu uprzedze ataki na mnie ze jestem fanem intela.
> Mialem 3 kompy z AMD i z 5 z intelem ... kazdy mial swe wady i zalety,
> a procesor AMD 5x86-133MHz uwazam za najlepszy w klasie 486 ...
A co powiesz o rodzinie Athlona?
pozdrawiam
R.T