Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 11:42:18 MET DST

Użytkownik "Vindex" <vindex_at_post.pl> napisał w wiadomości

> Zeby krytykowac jakis sprzet to trzeba go najpierw poznac.
Dobrze, ze mi uswiadomiles, ze przeczytalem C566 a pomyslalem p3:(((
A wydatki na wiatraczki itp?

> Moge CI go podac na priv'a :)
Wiesz, ze to bylo pytanie retoryczne:)

> A jesli sie zajmuje video polprofesjonalnie w domu to juz nie jest to
> SOHO? :))
Kwestia definicji:)

> [...]
> postprocesing jest pozniej utrudniony ze wzgledu na klopoty z kartami
> video (chociaz nie wykluczam ze sa jakies dzialajace bez problemow).
> Niestety w zastosowaniach wieloprocesorowych nadal lepszym (bo
> jedynym) rozwiazaniem jest Intel (o ile oczywiscie mowimy o sprzecie
> klasy PC a nie Alphach i Silicon'ach). Jesli ktos nie chce podkrecac
> sprzetu a uzywa podzespolow dzialajacych z chipsetami VIA i AMD to
> rowniez nie widze powodu do tego zeby wybrac cos innego niz AMD.
> Jedyny minus jest taki ze moze miec problemy z nowym sprzetem

Tak to napisales, ze i tak w wiekszosc zastosowan pochwaliles Intela;))

> Pod warunkiem ze jest to rzeczywiscie wina NVidii a nie np. kolegow
> pana Sweeney'a - a na to poki co nie ma dowodow
Ale zgodnie z Twoimi slowami, nie jest wazne co psuje, wazne ze zestaw zle
chodzi:) Ergo w zastosowaniu "Unrealowym" Nvidia to najbardziej problemowa
karta;)

> Jedyny zmieniany (poza procesorem :) - to o czyms swiadczy :)
A nie ma jakis "nieoficjalnych zwiazkow" Miro z Intelem?
pozdrawiam
R.T