Re: AMD czy nie

Autor: Benu (benu_at_wa.onet.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 11:34:50 MET DST

> Taaaa ... Przypomina mi sie gosc majacy S2000 i grajacy wylacznie w UT
> i q3 - jemu tez wszystko dzialalo i tez nie mogl zrozumiec czemu
> ludzie maja z nia problemy ...

Przepraszam ze przerywam ta pasjonujaca wymiane pogladow, ale wspomniales o
problemach z Savage 2000. Od wczoraj jestem jej (nie?)szczesliwym
posiadaczem i chcialem dowiedziec sie z jakimi grami/programami moge miec
problemy. Rzeczywiscie Q3A wymiata zadziwiajaco - sprawdzalem rowniez Euro
2000, Faraona, Vampire'a i Virtua Pool'a (tylko to mialem pod reka) - dziala
ok. Poprzednio uzywalem STB Velocity 4400 (TNT) i jest znaczaca roznica w
szybkosci (na korzysc S2000, rzecz jasna). Zwlaszcza na najnowszych
sterach - rozniaca o 1000 w 3D Marku. I to tyle - jak ktos chce polemizowac
na temat nizszosci/wyzszosci tejze karty, z przyjemnoscia bede mu
adwersarzem :)

Pozdrawiam

Benu

PS. A ja uzywam Celerona na chipsecie VIA i jestem bardzo zadowolony. Ale
bez wiekszych oporow zamienie sie na Athlona... :)))