Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 16:19:39 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 15:16:35 +0200, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>I kto to mówi :-D

Mnie jest obojetne jaki znaczek ma na sobie plyta - ma byc wydajna,
stabilna i bezproblemowa. Jesli VIA czy ktokolwiek inny wypusci cos
takiego to nie bede mial zadnych oporow przed zakupem takiego produktu

>Za ja widzę że Vindex to typowy zapatrzony w Intela osobnik o toku
>myślenia typu: "Intel oficjalnie podał że produkuje lepsze procesory o
>większej mocy obliczeniowej niż AMD" (Copyright by Maciek Malkiewicz 2000)

Od problemow z oczami jest okulista :)))

Pozdrowienia

Vindex