Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 14:26:40 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 11:35:27 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Nie rozumiem Twojego toku myslenia;) Skoro wyciagasz wnioski jedynie na
>podstawie ilosci na gieldzie, to gratuluje logicznego wnioskowania;))).

Coz za slodka niekonsekwencja :))) Czyzbys to nie Ty podawal gielde
jako przyklad? :))) Gratuluje logicznego wnioskowania :))))

>Musze Ciebie zmartwic to nie jedyna firma, ktora sprzedaje Durony;) Ale
>skoro chcesz dalej twierdzic, ze Duron nie jest dostepny, coz kazdy ma prawo
>do tkwienia w bledzie;)))

No to przejedz sie do Action'a, Tornado itp. i sproboj w dowolnej
chwili kupic dowolna ilosc procesorow. Zycze powodzenia :))

>I ktory ma napis "Intel Inside" :DDDD

Widze ze ciezko Ci zdjac klapki z oczu ...

>Uwielbiam sformulowania w stylu "problemy z czescia sprzetu/sterownikow";))
>Chcialbym poznac chociaz skrocona liste;)

MiroVideo DC10, DV500, czesc kart dzwiekowych Hoontech'a (zwlaszcza
sound trak audio dsp 24), drobne problemy z kartami NVidii (klopoty z
AGPx4). Taki skrot wystarczy?

> Ale uswiadomiles mi, ze jestem
>cudotworca, bo cholera wszystko u mnie dziala i mam AMD i Via, znaczy wiec
>Cud:DDD

Taaaa ... Przypomina mi sie gosc majacy S2000 i grajacy wylacznie w UT
i q3 - jemu tez wszystko dzialalo i tez nie mogl zrozumiec czemu
ludzie maja z nia problemy ...

Pozdrowienia

Vindex