Re: AMD czy nie

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 15:56:15 MET DST

Vindex wrote:
[...]

> No i mylisz sie. W wypadku w2k roznice siegaly 20% w stosunku do P3

Porównanie procków -
http://www.pl.tomshardware.com/cpu/00q2/000623/amd-08.html

> Widze ze kolega wymislil wlasna definicje nowoczesnosci - czekam na
> jej przedstawienie. Lacznie z uwzglednieniem "obrzezanego" cache'a L2

Obrzezanie -
http://www.pl.tomshardware.com/cpu/00q2/000619/duron-03.html

Co O/C duronka - też Toms Hardware: "udało mi się przetaktować Durona
650 i 700 do 950 MHz"

I cała seria artykułów tam.

Jeżeli chodzi o mnie to EOT - nie mam zamiaru przekonywać nikogo - dane
mówią same za siebie, osoby myślące dojdą do odpowiednich wniosków na
podstawie obiektywnych testów, których kilka w sieci się znajdzie.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl