Re: P3-650@910 + GF2 GTS@220/375 - TEST - dlugie!

Autor: Wilczek (wilczek_at_iname.com)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 16:01:47 MET DST

> Tak, testy walą na kolana i wprawiają w niemy zachwyt, tylko odsłoń mały
> rąbek tajemnicy i napisz jak zmusiłeś 128 MB RAM PC-100 do pracy przy
> FSB 140 Mhz i wyżej???

Powiedzialem im tak:
"pracowac mi na 140 bo inaczej wylot przez okno"
Szczerze mowiac tez bym sie zgodzil ;-)

Duzo zalezy od szczescia. Najczesniej moduly 128+ sa lepiej wykonane,
wiec szanse rosna, ale pewnym nie mozna byc niczego.
Oczywiscie w wypadku markowek znow prawdopodobienstwo stabilnej pracy
na wyzszej czestotliwosci rosnie np. taki Kingston PC-133+ nie powinien
miec nic przeciwko 160, ale to tylko przypuszczenia.

--
-=Pozdrowionka=-
Wilczek