Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 13:04:35 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 10:58:29 +0200, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>Przykro mi.

Nie widze powodu do tego zeby Ci bylo przykro. Z testow Durona ktore
przeprowadzilem do tej pory nie wynika ze to zly procesor - po prostu
ja mam troche inne wymagania

>Nie będzie to tak duża różnica (kilka procent na korzyść PIII niczego więcej
>się spodziewać nie można),

No i mylisz sie. W wypadku w2k roznice siegaly 20% w stosunku do P3

> żeby opłacało się wydać kilkaset zł. więcej na PIII

To juz jest kwestia gustu.

>A co? Może nie? Widzę że kolega nieobeznany z nowoczesnymi technologiami :->>>
>;-)

Widze ze kolega wymislil wlasna definicje nowoczesnosci - czekam na
jej przedstawienie. Lacznie z uwzglednieniem "obrzezanego" cache'a L2

>Lepszy... lepszy - chociażby dlatego że tańszy, stabilność też bez zastrzeżeń.

Stabilnosc czego??? Procesora??? Nie istnieje cos takiego. K6 2 500
jest duzo tanszy od Durona - czy to oznacza ze jest lepszy?

>Prędkość w obliczeniach zmiennoprzecinkowych wyższa od PIII
>(gość ma zamiar obrabiać grafikę 3D - i grać w FPP),

I myslisz ze ta grafike 3D bedzie obrabial w w9x? A w fpp nadal P3
daje lepsze wyniki niz Duron (pomijajac fakt ze ograniczeniem jest i
tak glownie karta 3D)

> a te
>kilka procent na korzyść PIII w stałoprzecinkowych obliczeniach
>wynikająca z większego cache'u i szerszego interface'u tegoż, jest
>naprawdę mało znacząca w porównaniu do wszystkich zalet Duronka...

Ze sie tak zapytam - sprawdzales? Bo ja sprawdzam i nie moge sie z
taka opinia zgodzic

Pozdrowienia

Vindex