Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 13:43:47 MET DST

Użytkownik "Vindex" <vindex_at_post.pl> napisał w wiadomości

> 20% roznicy w wydajnosci nie nazwalbym bagatelna roznica.

Podaj podstawe tego twierdzenia.

> A o ich cenie i dostepnosci slyszales?

Znowu musze Cie zmartwic, cene slyszalem, dystrybutor w Polsce jest, ale
skoro nie umiesz korzystac z wyszukiwarki, to rzeczywiscie mogles
nieslyszec;)))

> Za okreslona cene ...

Mniejsza niz roznica miedzy Duronem a p3;))) I nie mow mi, ze podkrecanie
CeleronaII jest bezplatne.

> Zalezy gdzie :)

Na pismie z gwarancja?;)

> Trzeba kupowac sprzet w dobrych miejscach :))

Np na gieldzie?;)

> I to niby o czys swiadczy?
Ze nie jest to sprzet typowy dla rynku SOHO;)

> Ale na tyle dobrym ze na BX'ie czy i815 chodzi bez najmniejszych
> problemow. To czy jest to wina Miro czy VIA mnie nie interesuje - dla
> mnie liczy sie fakt ze nie dziala poprawnie
Wiesz jednak spodziewalem sie inteligentniejszej odpowiedzi z Twojej
strony;) Czyli jak np psuje sie Tobie samochod to od razu zwalasz wine na
silnik? To, ze Unreal zle chodzi na Nvidiach, to znaczy, ze Nvidii nie
nalezy kupowac bo jest zla i awaryjna? Uprosciles moj drogi Vindexie;))
pozdrawiam
R.T