Re: AMD czy nie

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 23:43:49 MET DST

> Tyle, ze roznica miedzy szybkoscia Athlona a Durona jest znacznie mniejsza
> niz w parze Cel2-p3. I co oznacza wyraznie wolniejsze? 10% wolniejsze?
20%?

porownuj durona z tbirdem a nie z athlonem - wyjdzie jak c2-p3

> jakims (zapewne;) cudem znam kilka firm, ktore Durona sprzedaja, ba jest
> nawet na gieldzie. A co do ceny- strzeliles kula w plot, Durona sprzedaja
> juz po 390 zl netto;) Chyba mamy rozna definicje pojecia drogo :DDD

sprzedaja czy maja w cenniku ? to jeszcze OGROMNA roznica

> Oswiec mnie kiedy to bylo?:)

widac - typowy fan amd
a przyklady to k5 i pierwszy k6

> Ale skad pewnosc, ze te problemy sa wynikiem bledu w chipsecie, a nie w
> Geforce? Pytanie dodatkowe- czy miales kiedys procka AMD na chipsecie Via?
> Bo powtarzasz dosc obiegowe opinie?:)

no tak, inteligentnie sformulowane
a dlaczego dziala to na bxie bez zadnych service packow ?

> przeznaczenie 2 min na Via 4n1 to taki problem?

jak czesto na pytania zrozpaczonych uzytkownikow via pada odpowiedz
"zainstaluj SP" ? Ja widuje dosc czesto. A to wcale dobrze nie swiadczy.

> Nie wiedzialem, ze komputery kupuje sie dla podkrecania;)))

To juz wiesz :))