Re: WinMEang i Word nie ma polskich fontow

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:23:14 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000, Adrian Konarski wrote:

>+ Jest sobie Windows Millennium angielski i po zainstalowaniu Worda zamiast
>+ poskich znakow sa kwadraciki. Nawet w menu Worda. Nie wiem co zrobic,

 Yyyyy... tego... to jest problem HARDWAREOWY ???
(sugeruję NTG -;)!)

 Co do meritum: AFAIR Office strasznie lubi, jak w systemie jest
zainstalowana jakaś drukarka (no, patrzcie, problem z hardware -;)!).
 Spróbuj "zainstalować" (metodą "dodaj drukarkę") pierwszą lepszą
(tj. nie "tylko tekst") - i zeznaj, czy pomogło.
 Zdaje się, że Word korzysta z jakichś pliczków pomocniczych które
powstają tylko w razie potrzeby...

>+ czcionki tez nie da sie zamienic na CE, bo Word takiej mozliwosci nie
>+ dopuszcza.

  W Win9X można pomanipulować w .INI i wymusić przypisanie
"domyślnej strony kodowej". Robiłem to dawno temu (bo jakiś
programik korzystał "tylko z domyślnej") i nie mam exampla
pod ręką... No i nie wiem, czy WinMil też ma .INI - a to już
na pewno off-topics :]

>+ Poniewaz sprawa chyba nie jest prosta, zacytuje podpowoedz jaka
>+ dostalem, i nie rozwiazala ona problemu:
>+
>+ > Wpisz do rejestru w:
>+ > HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\[nr wersji np.
>+ > 9.0]\Word\[pełna nazwa drukarki np. EPSON Stylus Photo 700
>+ > nową wartość ciągu FLAGS 8192
>+ > powinno działać po resecie.
>+
>+ Niestety w rejestrze nie ma czegos podobnego.
[...]
>+ Co mam wiec zrobic?

 Patrz wyżej.
 Z braku drukarki Word "lubi" zwariować: daj mu jakąś do towarzystwa,
choćby wirtualnie, a będzie zadowolony -:>

>+ pozdrawiam

 Wzajemnie - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.