Re: Chcielibyście ROBOTA na pececie?

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 20:06:49 MET DST

> Na grupie ostatnio jest coraz większy burdel. Różne spamy,
> beznadziejnie pisane listy (brak stosowania się do Netykiety), itd.
> Więc mam takie pytanko do Grupowiczów:
> Czy chcielibyście Robocika, który nowym wysyłałby Netykietę oraz
> filtrowałby posty niezgodne z Netykietą? Coś podobnego jest na
> pl.comp.os.winnt, a autor tamtego Robota zaoferował mi pomoc. Co wy na

Ja sie zgadzam jak najbardziej. Tylko prosze ustawic robota tak aby moja
sygnatura przechodzila :)))
Jakby ktokolwiek mial cos przeciw, to niech sie rozejrzy ilu ludzi korzysta
z darmowych kont i ma oprocz sygnatury jeszcze reklame dolaczona przez
serwer. Ich tez odfiltrowac?

A tak poza tym to nie widze na tej liscie coraz wiekszego burdelu. Zapewniam
Cie ze widzialem listy na ktorych byl wiekszy nieporzadek. Spamy sie tak
rzadko zdarzaja ze mozna je pominac. A beznadziejnie pisane listy? Chodzi Ci
o styl czy ortografie? Bo nie sadze aby robot takie rzeczy sprawdzal.
Musialby byc moderator-ludz. Inne szczegoly? Mnie np. razi odpowiadanie nad
cytatem, bo przyzwyczajony jestm od zawsze pisac pod zaznaczonym cytatem. I
to zaznaczonym znakiem '>'. To sa ogolnie ustanowione reguly. Chcesz w
zwiazku z tym wywalic 80% postow z tej listy? Troche bez sensu.
Natomiast pomysl rozsylania listow z netykieta dla nowych to dobry pomysl.

--