Re: Chcieliby¶cie ROBOTA na pececie?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 12:33:19 MET DST

On Wed, 26 Jul 2000 20:06:49 +0200, "Micha³ Kozusznik"
<mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Ja sie zgadzam jak najbardziej. Tylko prosze ustawic robota tak aby moja
>sygnatura przechodzila :)))

No, Twoja by nie przesz³a.

>Jakby ktokolwiek mial cos przeciw, to niech sie rozejrzy ilu ludzi korzysta
>z darmowych kont i ma oprocz sygnatury jeszcze reklame dolaczona przez
>serwer. Ich tez odfiltrowac?

Jasne, ¿e nie.

>Spamy sie tak rzadko zdarzaja ze mozna je pominac.

Spamerów rêcznie by siê wrzuca³o do kill-file. Takiego na serwerze.

>A beznadziejnie pisane listy?

Chodzi mi o niestosowanie siê do Netykiety. Odpowiadanie nad cytatem,
nie ciêcie cytatów, nie wycinanie sigów.

>Musialby byc moderator-ludz.

To te¿ jest mo¿liwe.

[...]
>To sa ogolnie ustanowione reguly. Chcesz w
>zwiazku z tym wywalic 80% postow z tej listy? Troche bez sensu.

Zgadza siê i nie o to mi chodzi.

>Natomiast pomysl rozsylania listow z netykieta dla nowych to dobry pomysl.

Dobra, w takim razie ju¿ biorê siê do roboty.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl