Re: Chcielibyście ROBOTA na pececie?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 11:05:09 MET DST

On Wed, 26 Jul 2000, Michał Kozusznik wrote:

 Na dzień dobry się przyczepię: wyciąłeś autora oryginału ! -:)
[zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>]
>+ > Na grupie ostatnio jest coraz większy burdel. Różne spamy,
>+ > beznadziejnie pisane listy (brak stosowania się do Netykiety), itd.
>+ > Więc mam takie pytanko do Grupowiczów:
>+ > Czy chcielibyście Robocika, który nowym wysyłałby Netykietę

 W myśl zasady: "nowy i tak nie ma nic do gadania", jak
rozumiem -:) ale to tak bywa. Jestem za.

>+ > oraz filtrowałby posty niezgodne z Netykietą?

 ?? Na jakiej podstawie (tj. *co* ma sprawdzać) ?
 Bo treści - merytorycznie - chyba nie -;)
 Byłbym ostrożny... Natomiast np. automatyczne upominanie
delikwenta, który wysyła załączniki - owszem, IMHO byłoby OK.

>+ Ja sie zgadzam jak najbardziej. Tylko prosze ustawic robota tak aby moja
>+ sygnatura przechodzila :)))

 Wrrrrr !!
 Sugerujesz że ma max 4 linie i jest poprzedzona "-- "(ze spacją) ?
 Hm...
 Natomiast przychylam się do zdania że 4 linie to może w dzisiejszych
czasach... Mam taką specsygnaturę (na wypadek napotkania HTMLa lub
innego genialnego pomysłu) która nijak się w 4 liniach nie mieści !
 Inna rzecz, że na codzień nie jest potrzebna -:)

>+ Jakby ktokolwiek mial cos przeciw, to niech sie rozejrzy ilu ludzi korzysta
>+ z darmowych kont i ma oprocz sygnatury jeszcze reklame dolaczona przez
>+ serwer. Ich tez odfiltrowac?

 Dlatego byłbym przeciw filtrowaniu. Jakiemukolwiek.
 Natomiast jakieś narzedzia "wspomagajace obsługę" geniuszy w rodzaju
rolnika-lepperowca który przed chwilą uraczył listę apelem by się
przydały: mam na myśli automat pozwalający nadać "The HwB", ostatnie
ceny monitorów itp. - żeby nauczyć chętnych posterów jakie tematy
"pasują" do PCta. Tyle, że taki wynalazek musiałby mieć "ręczną"
obsługę... i nie powinien być nadużywany na *każde* NTG (IMHO
"WORD nie drukuje" to jest "lekki NTG" za który przysługuje
tylko upomnienie :)!)
BTW: wysyłanie binarki Linuxa w nagrodę za spam na pececie jest
 IMHO chamstwem - bo też jest NTG -:>

[...]
>+ Musialby byc moderator-ludz. Inne szczegoly? Mnie np. razi odpowiadanie nad
>+ cytatem, bo przyzwyczajony jestm od zawsze pisac pod zaznaczonym cytatem.

 Jak najbardziej.

>+ I to zaznaczonym znakiem '>'.

 Co jest niesłuszne, ale na prośby kilku takich zmieniłem prefiks -:)

>+ To sa ogolnie ustanowione reguly. Chcesz w zwiazku z tym wywalic
>+ 80% postow z tej listy?

 Też nie jestem za "wywalaniem".
 Natomiast nie bardzo widzę, jak *automat* miałby rozeznać czy list
jest "słusznie cytowany" - w szczególności, jeśli zawiera cytat
zawierający inne cytaty :]
 *Skuteczne* rozwiązania automatyczne są najepsze - i większość
"postowiczów" szybko by się poddała w walce z automatem; tyle, że
w zakresie formatowania listów chyba będzie kłopot z automatyzacją...

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.