Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: Radoslaw P (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 19:44:51 MET DST

Dnia Tue, 25 Jul 2000 16:55:01 +0200, w artykule
<8lk9lv$koo$1_at_news.ipartners.pl>, <piotrek_at_post.pl> napisał(a):

>Mi też świeci. Ale za to nie świeci lampka od twardysku. Jak bym nie
>podłączył to nie świeci. Lampka na pewno sprawna.

Coz, upgrade Abita to, jak widac, loteria :).

>Tak w ogóle to czy te BE-6 II są rzeczywiście takie straszne?

Ich kontrolery HDD sa straszne.

>Mam ją kilka
>dni i na razie wszystko w porządku. Nawet nie przeinstalowywałem Windy tylko
>jadę na poprzedniej i nic się nie wywala. Słyszałem że Abity kiepsko
>działają z twardymi Seagate. Czy dlatego teraz wskaźnik myszki się
>zatrzymuje jak twardysk pracuje? Mam Seagate Medallist 4,3GB i myszkę na
>COM1.

Ten dysk zapewne nie pojdzie z kieszenia (pochodzil mi z kilka dni,
pozniej musialem wyjac z kieszeni). Generalnie zachowanie dysku na
kontrolerze HPT to loteria :).

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw, ICQ: 2882907)
Serwis F1: http://f1.to.jest.to/