Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Tue 25 Jul 2000 - 16:55:01 MET DST

Użytkownik Radoslaw P <radekp_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pbons4da0olnnbb5je766anjvdffdjr3t_at_4ax.com...
[...]
> Akurat upgrade'y biosu Abita sa dosc kosmetyczne - wystarczy popatrzec
> jakie problemy usuwaja.
> W kazdym badz razie po upgrade na BE6-2 lampka od power savingu na
> obudowie zaczela swiecic sie swiatlem ciaglym.

Mi też świeci. Ale za to nie świeci lampka od twardysku. Jak bym nie
podłączył to nie świeci. Lampka na pewno sprawna.

Tak w ogóle to czy te BE-6 II są rzeczywiście takie straszne? Mam ją kilka
dni i na razie wszystko w porządku. Nawet nie przeinstalowywałem Windy tylko
jadę na poprzedniej i nic się nie wywala. Słyszałem że Abity kiepsko
działają z twardymi Seagate. Czy dlatego teraz wskaźnik myszki się
zatrzymuje jak twardysk pracuje? Mam Seagate Medallist 4,3GB i myszkę na
COM1.

Pozdro,