Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Vax (vax_at_ircx.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 16:45:05 MET DST

"Droid" <droid_at_post.pl> wrote in message
> Tu akurat muszę stwierdzić, że marco ma podstawy, żeby tak sądzić -
> wspominając przedruk niegdyś kontrowersyjnej tabelki z irc.iq.pl w
magazynie
> "net" :))

tym samym, w ktorym podano "komende irc /map"? ;))
pytam z ciekawosci, bo jest troche tych net'ow ;)

> Nie wnikam już, czy było to słuszne posunięcie :)

poslanie jej tam, czy bezkrytyczne przedrukowanie? ;)

> A swoją drogą to pewnie właśnie "dzięki" taki waśniom...
[...]

No coz, dlaczego powstal ircx.pl juz wiesz. Zauwaz, ze przyczynkiem
jej powstania byly sprawy glownie natury technicznej, oraz
chec utrzymania atmosfery "wczesnego msn'u" tak roznego
od ircnetu. Ircd.pl bylo tworem miedzy innymi M.Pieroga,
ktory doszedl do wniosku, ze jedynym adminem, ktory
by bezkrytycznie akceptowal jego "genialne wizje"
bedzie "marcoadmingdansk", czyli on sam.
Jakos nie pamietam, zeby ircx.pl musiala zdobywac
popularnosc poprzez zlosliwe napasci na inne sieci,
fakt, ze takie dyskusje miewaly miejsce, zawsze jednak
byly wywolywane przez przez inne raczkujace sieci,
badz przez ortodoksyjnych ircneciarzy.
Ci pierwsi atakowali ircx.pl, gdyz nie chcieli sie
porywac na "duzy" ircnet, ci ostatni... bo ja wiem...
moze dlatego, ze "to co znam, _musi_ byc najlepsze, bo tak" ;)

Nie mam nic przeciwko nowopowstajacym sieciom, byleby
tylko starczylo im charakteru, zeby nie wieszac psow
na "konkurencji". Niestety, postepujace upierozonie
userstwa nakazuje im nie wydobywanie jakies plusow wlasnej
dzialalnosci, ale umniejszanie znaczenia innych, zamiast
dac userowi do wyboru "lepsza" siec, kieruja jego
uwage w strone rzekomego "mniejszego zla", ktore rzecz jasna
"jest domena innych".
Taka "negatywna kampania" typowa dla tych, ktorzy tak
naprawde nie maja nic ciekawego do zaoferowania.

v.

PS. a tak na serio, czy zdrowy na umysle czlowiek
bezkrytycznie wierzy bluzgom pracownika na firme,
z ktorej to zostal dyscyplinarnie (tenze pracownki) usuniety?
Motyw "zemsty" - ot co... nie dziwne tez, ze najwiecej do zarzucenia
Beethowi maja posiadacze K-linow, bluzgacze i domorosli "chakerzy".
Kazda siec ma swoje szambo, ktorego stara sie pozbyc i wlasnie z tego
szamba najdonosniej dobiegaja glosy, ze szambo to "elita",
a miejsce skad ich usunieto jest "be" (choc do tej pory bylo "cool") ;)